better life

nyduschad och fräsch sitter jag här i soffan och smuttar på min naturdiet. provar på en ny smak just nu - hallon & vaniljsmak! faktiskt jävligt god och kul att kunna variera sig lite mellan choklad, caffe latté, jordgubb, päron & hallon- och vaniljsmak! päron har jag dock inte provat på ännu så det blir nästa grej, men resten har jag provat och alla är supergoda! speciellt smooothiesarna, god damn - hade kunnat leva på dom, speciellt den med granatäpple. nåväl nu ska jag dricka upp den här (fuskat som faaan i helgen så nu är det dax igen) och sen klä på mig innan jag ska möta upp johanna. hon ska följa mig på vårdcentralen och sen ska vi chilla ute :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0