you know i'm leavin, on monday morning

så har vi kommit till dagen då jag slussas vidare.

idag jobbade jag sista dagen som barnflicka här i lidingö. tar mitt pick och pack och flyttar upp till kära norrbotten igen. eller?!?! nej, har inte hemlängtan för fem öre. inte ens en liten flytt till grannstaden, alltså luleå, känns lockande. någon flytt till mariefred som det var tänkt från början blir inte av heller nej. började väl trivas lite för bra här och kände väl att mariefred var lite för långt bort. sen självklart pga andra saker också.

såå.. på söndagkväll eller måndagmorgon tar jag mitt pick & pack och flyttar in hos carro i tyresö :) hon måste ju f.ö vara världens bästa tjej! lycko killen som får vara med henne. sen rullar jag iväg på ett informationsmöte och arbetsintervju kl 13 på måndag. sen ska jag springa runt som en idiot med mitt CV i olika butiker inne i sthlm. det här blir nog bra. det känns som att det kommer bli bra.

mysfredag med stort M idag. lotta bjöd på pizza & vin till middag. efter det har vi bara glott tv hela kvällen. nu har hon och astrid lagt sig och jag funderar starkt på att göra samma sak. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0