Mobilblogg

Ligger i soffan i mitt nya hem och myser med doris:) Fyfaaaan vad jobbigt det var att ta sig hit med alla saker. Ska aldrig mer flytta själv med 500 väskor som väger 500 ton och göra två tbanebyten och två bussbyten. Och då kan jag ju tala om att jag inte ens hade hälften av alla kläder/saker med mig. Hade en fet ikeapåse, en bag och en plastpåse med grejer med mig idag. Kvar i mariefred är två ikeapåsar, en resväska och en till bag med kläder och småkraffs. Vettefan hur jag ska få hit det? Äh det löser sig. Min nya fina sambo ställde iaf upp och mötte mig på gullmars och hjälpte mig sista biten! Droppade av alla grejer och sen for vi in till tyresö centrum och shoppade upp halva apoteket innan vi käkade en pasta carbonara och handlade lite föda på ica! Nu ska vi se i rymden finns inga känslor och ta det lungt så carro orkar jobba imorgon och jag orkar springa maraton runt sthlm med mitt CV. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0