världens bästa

idag fyller min älskade lillasyster 18 år. vad hände?!
tiden bara sprang iväg. det känns som igår när vi satt i våran lekstuga i stugan med ett rör mellan och pratade med varandra.  haha vi har gjort så många sjuka saker. vet inte var vi fått allt ifrån? vi hade ju väldigt speciella lekar när vi var små. oftast var det väl jag som tutade i elina en massa saker som jag "sett andra göra" som vi provade. vi kallades för dårarna av alla i våran släkt, och det har väl sin förklaring haha. så fort någon ropade "dårarna" vred vi på skallen och sa "ja?"

minns en gång i stugan när jag tyckte vi skulle busa med farmor, farfar och pappa. var ett trick jag hade sett på tv där man skulle blåsa upp en balong och fästa den på fönsterbrädan. ballongen skulle sitta i en tråd och när man drog i tråden skulle ballongen sprängas. jag tyckte vi skulle "busa till det ordentligt" så vi gick med tråd runt hela jävla stugan. och då menar jag över båda ängarna som finns + alla bodor och ladugården och allt i stugan. men såklart sprängdes ju inte ballongen och farfar fick gå runt dagen efter och samla ihop tråden.

sen finns det ju mindre roliga saker. jag har ju inte varit speciellt snäll mot elina under tonåren och några år före det. minns bland annat en gång när jag öppnade dörren till hennes rum och sylade en videofilm i skallen på henne. varför vet jag inte, hon hade väl inte gjort som jag sagt eller något? kort stubin ja.

sen var jag expert på att skylla ALLT jag gjorde på elina. så fort pappa eller mamma blev arg skrek jag "MEN DET VAR ELINA" och elina fick ta all skit och bli utskälld för att hon "ljög" haha.

som tur var började jag bli snäll sen haha. och vi fick bättre och bättre kontakt för varje år som gick. idag kan jag med handen på hjärtat säga att hon är min bästa vän. vi har väldigt speciella band till varandra, och många som inte känner oss och inte vet att vi är syskon tror att vi bara är bästa vänner.

nu senaste åren har vi gjort VÄLDIGT sjuka saker som jag aldrig kommer glömma haha. men dom är nästan för brutala för att skriva ut här.. eller? mja, jo.

på ett sätt är vi sjukt lika, på ett sätt så jävla olika som man bara kan bli. men för det mesta har vi samma tankesätt och samma sinnessjuka humor. och ja, våran humor är verkligen sjuk. inte många som förstår sig på den haha.

hur som helst. iår är det första gången jag inte är med och firar din födelsedag och det känns sjukt jävla tråkigt. speciellt när det är en speciell födelsedag iår, du fyller ju faktiskt 18. men som tur är så kommer hon hit klockan nio imoronbitti. och vi har en sjukt jävla rolig helg framför oss då vi ska göra ALLT. hoppas du får världens bästa födelsedag värdelns bästa du! jag älskar dig ♥







































Kommentarer
Postat av: Henen

naaaaww! :)

2011-10-13 @ 16:58:20
URL: http://helenerudh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0