tja

varit lite dött här några dagar jaaa.

alltså, jag har varit rätt dålig i några veckor nu. ingen ork i kroppen, trött hela tiden, feber, ingen matlust osv. och i torsdagskväll slant det väl helt och hållet. fick ett jävla tryck i bakhuvudet och blev helt lost i skallen så fick mig en tur till sjukan med ambulansen. meeen efter att spenderat 10 timmar där med skallröntgen, ryggmärgsprov och två blodprov fick jag åka hem med svaret "det är något virus". vadå virus? farligt? förkylning? stod som ett jävla frågetecken och hoppade sen på bussen hem och sov. börjar väl känna mig lite bättre nu men har fortfarande lite tryck i huvudet och är trött och seg. men blir väl bra om nån dag eller två i guess? måste bli det för är less på att inte orka göra något. och vill ha ett jobb, nu, helst igår.

helgen har varit rätt lugn. hade sons of anarchy mys med carro & robban i fredags. igår kom robban, bohman och edis hit och drack nån öl osv. somnade vid sex imorse. vaknade två och ringde ett jobb på arlanda. dom ville att jag skulle komma på intervju men är bara ett problem.. börjar fem på morgonen och det är ju en bit att pendla så måste upp typ tre varje natt isfl? kändes väl inte så lockande men vi får se.

nu ska jag kasta in handduken och se något avsnitt av sons of anarchy innan det är godnatt. ska till arlanda imorgon och träffa världens bästa gutte innan han och chakke drar till spanien i två veckor :)

fått en liten crush för opie i sons of anarchy:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0