moving on

kan ju börja med att säga att jag inte har sovit något på hela natten. somnade 2 timmar under dagen idag, that's it. så underbaaart att sömnproblemen är tillbaka igen. förhoppningsvis kan jag somna ikväll så jag kan ta tag i lite grejer imorgon och göra lite nytta.

pratat över en timme med elin i telefon. hon måste ju vara världens bästa. finns ingen som känner mig så bra som henne, hon vet vad jag ska säga före jag ens sagt det haha. hon har iallafall varit min rådgivare och psykolog ikväll. det är ju helt jävla sjukt att man kan vara så blind.. men nu är jag betydligt mkt klokare, min fina elin ♥

carro & robban lämnade mig och dom fyrbenta för en stund sen så ska mysa ner mig med dom i soffan och se en film innan det blir (förhoppningsvis) natt!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0