skärpning..

är sjukt kass på att blogga nu för tiden, det är inte okej!

har väl inte så mkt att berätta eftersom mina dagar inte är så händelserika. sover i princip ingenting nu för tiden och om jag väl somnar är det mellan 5-7 på morgonen och då sover jag på tok för länge och får ångest, eller bara några timmar och går runt som en zoombie hela dagarna. har t.ex inte somnat ännu och har inga planer på att göra det heller för vill inte sova bort dagen. utöver det sitter jag mesta tiden framför datorn och letar jobb på platsbanken. intressant liv? nja. börjar bli väääldigt påfrestande att bara gå hemma hela dagarna. trodde aldrig jag skulle längta efter ett jobb så sjukt mkt som jag gör just nu haha. 

har faktiskt ingen aniiiing om vad jag vill göra efter jul. jobba? börja plugga? det är så sjukt svårt.. har för övrigt sjuk hemlängtan just nu. saknar alla vänner sinnessjukt mkt. här nere känner jag ju liksom ingen, eller ja, ett fåtal. och jag är verkligen inte van det här. jag har alltid haft fullt med folk runt omkring mig. har väl visserligen blivit lite bättre nu sen morre & frippe flyttade hit but still. 

nåväl.. sitter i sängen med en kaffekopp och kikar på vakna med the voice. ska väl försöka vakna till liv och orka gå mot duschen för att sen se vad den här dagen har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, vad frän blogg du har, kolla gärna in mig, puss <3333

2011-12-04 @ 15:02:18
URL: http://emmuutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0