jag lever

kanske ska meddela att jag faktiskt fortfarande är vid liv, tro det eller ej.

har haft tre sjuka veckor så har inte riktigt haft tid med detta bloggande. dom senaste tre veckorna har varit dom sjukaste och roligaste veckorna i hela mitt liv. kommer aldrig någonsin få uppleva allt jag gjort på samma sätt igen och jag är så sjukt glad och tacksam över att jag fått vara med om allt det här. 

nu ska jag krypa ner sista natten bredvid min älskade syster som åker upp till norr imorgon. hur ska jag klara mig utan henne? vi har varit med varandra 24/7 i tre hela veckor. usch ångest. utöver det så mår jag sjukt bra och jag trivs verkligen här nere i stockholm. det enda som fattas är elina här vid min sida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0