tja

jaa.. den här helgen har ju varit väldigt annorlunda om man jämför med hur mina helger brukar se ut i vanliga fall. i fredags drog jag, elin, elina & anna iväg och grillade på ett ställe här i svartlå och drack en öl. sen for vi hem och såg film med jocke, viktor och paulina.

lördag jobbade jag 10-14. efter det gick jag och mötte upp nelson och stefan. vi gick vidare till marcus där han, markus och mats var. chillade där ett tag innan vi gick till opalen där dom tog en kaffe. träffade mormor och lena där så satt och surrade med dom ett tag innan jag skjutsade stefan och tobbe till harads. efter det for jag hem och gjorde ungefär.. INGENTING resten av kvällen. eller ja, viktor kikade förbi en sväng och surrade med mig men mer än så hände inte. somnade halv nio imorse och vaknade kring halv tre. illa..

har gått omkring och slöat sen jag vaknade så nu tänkte jag ta mig i kragen och dra på mig kläder och rulla till stan och försöka få ut liiite av den här dagen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0