true



true that!

har precis klampat in genom dörren hemma hos mamma. rullade till stan kring halv sju-sju nångång. plockade upp annasofia och efter det for vi bara runt och snurrade i stan och surrade sönder varandra med djuuuupa saker som vanligt haha, så skönt att prata med henne. hon är verkligen någon jag litar på till 110 % och som jag kan prata med om ALLT. det jag säger till anna, stannar hos anna. så enkelt är det. 

efter det for vi och träffade elin en sväng och surrade lite med henne. sen skjutsade jag hem annasofia, for och lämnade bilen utanför mamma och blev upplockad av gutte. for hem till han och såg bb och surrade lite innan han skjutsade tillbaka mig hit :) nu tänkte jag käka nån konstigt frukt mamma hade i kylen och se nån bra rulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0