ammarnäs? hemma?

nä.. det blev minsann ingen ammarnästripp för min del. mådde alldelens för dåligt för att sätta mig i en bil i flera timmar, och visste inte hur länge magsjukan skulle hålla i sig så stannade hemma istället. började dock må bättre där efter nio nångång ikväll så for ut och snurrade med annasofia då. kom hem för 20 min sen så vi har hunnit med en hel del, bland annat prata extremt länge om livsproblem, sen upp på gruvberget (halvvägs) för att göra en jävligt ful grej haha, sen rullat mot svartlå så jag kunde hämta lite kläder, stannat efter vägen och kikat på norrskenet osv. väldigt mysig kväll har vi haft ♥ är så glad att jag har henne i mitt liv, speciellt nu när saker och ting är som dom är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0