-



här är jag.
för 1,5 år sen på bild 1, 4, 5 & 6.
för 1 år sen på bild två och tre.


jag får sån  extrem ångest av att kolla på dom här bilderna. dels för att jag mådde sjuuukt dåligt under den här tiden (nu får det här låta hur fjortis det vill) och för att jag var så mkt smalare där än vad jag är nu. där vägde jag 52-54 på sin höjd. idag väger jag 60 kg. det kanske inte låter så mkt men för mig är det väldigt mkt då jag som max vägt 56, och det tyckte jag då var för mkt. jag är väldigt fixerad vid min vikt, det har jag varit länge. och när jag ser mig själv i spegeln idag, då mår jag inte bra. och nu tänker flera "men gör något åt det, sluta klaga" och ja, jag försöker göra något åt det. men jag har extremt svårt för att gå ner i vikt, och extremt lätt för att gå upp. så, då var den saken ur världen.

Kommentarer
Postat av: moa

du är absolut INTE tjock!!!

2011-03-18 @ 12:09:31
URL: http://moaeedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0