still alive

yeep jag lever fortfarande!
jävla pissväder ute.. och dom har lovat att det ska vara sånt här väder hela veckan, t.o.m på midsommar... surt.

helgen då? fredag spenderade jag med camilla. vi exprimenterade lite med vårat hår, eller ja, mest camillas då. färgade hennes rött och det blev hur snyggt som helst. vill också ha rött men är för feg och bekväm i mitt svarta så det lär ju inte bli av. försökte göra en tjock röd slinga i mitt svarta hår men det misslyckades. efter tolv tog vi en promenad och gick b.la förbi bränna där det var schhmmockfullt med folk och kö utanför. sen satt vi utanför mamma och surrade. fick även träffa på en skön lirare i klänning haha, skrattar fortfarande när jag tänker på det. sen var det bara hem och sova!

lördag drog jag, camilla, marcus & niklas till harads eftersom det var haradsdagen! vi drog dock till stan redan 6-7 för att camilla ville börja dricka. när jag & camilla var klar for vi + marcus & niklas ut och snurrade med lucas en sväng innan vi hoppade av på bränna och tog en öl. efter det var det bara rulla vidare mot farmen. hade sjukt roligt där i helgen faktiskt :) fast det brukar jag oftast ha på farmen. jag & camilla avrundade kvällen där vid halv tre då vi tog bussen till stan och gick hem och käkade, såg film och surrade. hon drog hem kring fem och jag somnade väl sex-halv sju?

igår var jag hos gutte och chillade och såg film. kände mig lite sliten så var skönt att bara vara!
for hem till mamma efter sju imorse, åt frukost, la mig och skulle "vila" vid tio men vaknade upp två, great.
nu ska jag försöka få tag i min kära morfar sen ta en dusch och klä på mig så man får ut något av den här dagen.
hej!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0