bloggen det går bra nu

nja.. det här med bloggandet har väl runnit ut lite i sanden nu när det är sommar och fullt upp under dagarna skulle jag tro. midsommar kanske vi ska börja med? drog till trundön med gutte, becca och blomman och firade den där. åt grillat, drack vin i mängder med becca, spelade kubb, satt på stenarna vid havet och löste världsproblem osv. en sköön och braa midsommar med andra ord. drog hem till boden under eftermiddagen dagen efter. for hem en sväng innan jag for vidare till becca och drack öl och spelade uno med henne och helene. sen gick vi till bodensia och tog en öl innan vi slog oss ner på kvarnängen. sen for jag och becca med gutte och blomman till gutte och lirade kort, såg film och sov. söndag hängde jag med elin hela dagen. jag, hon och elina drog till luleå på kvällen och såg nya pirates filmen som var awesome, inte förvånad eftersom alla pirates filmer är så jävla bra.

började jobba i måndags också. både bra och dåligt. dåligt pga det fina vädret som nått boden då jag står inne i en butik och jobbar, bra för att det är skönt att få in rutiner och tjäna pengar. efter jobbet gick jag och camilla broarna runt innan jag hängde med elin. sen sov hon över här.

igår var det jobb 10-17. sen ut på stan med mormor och gunilla en sväng. efter det gick jag och elin broarna runt igen. var helt jävla färdig efter det så låg på soffan en halvtimme innan jag och elina gick till konsum svea och handlade. träffade stefan och mats på vägen så hängde med dom ett tag innan kvällen var slut.

nu halvligger jag i soffan efter matkoma. ska strax ta mig i kragen och gå till romeo och umgås med mats och danne. sen ska jag och elin vara med syd ikväll eftersom han lämnar oss i sticket imorgon..
hööörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0