bildbomb från trästocks och bombnedslag..



joo.. mitt rum är ett enda stort bombnedslag för tillfället.
suttit i flera timmar och gått igenom varenda låda i rummet och rensat. sjukt hur mkt jag har att rensa trots att det är nittonde gången jag flyttar och jag tycker att jag rensar bort lika jävla mkt varje gång jag flyttar? hur kan det då ändå finnas lika mkt att rensa bort nästa gång jag flyttar?! det är en fråga jag aldrig får ett svar på..

utöver bombnedslaget i rummet då? trästocks i helgen. det var sjukt roligt och jag ångrar absolut inte att jag for dit trots min otroligt dåliga ekonomi. for dit med markus & elina och mötte upp resten av alla bodenbor som var där. sjukt många från boden faktiskt. bodde iaf med roy, adde, simon, amanda och nån annan tjej jag glömt namnet på. träffade på jävligt sköna människor som var utspridda i sverige. en minnesvärd helg helt enkelt!

nu ska jag försöka plocka ihop det sista innan jag ska försöka sova. jag och elina åker till stugan imorgon och blir där till fredag då det bär vidare till pdol hela helgen. kommer bli awesome!













































natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0