tankspridd

gaaah.. många tankar som flyger runt i huvudet på mig just nu. fick ett jobberbjudande igårkväll som jag funderar på.. är nämligen i västerbotten från slutet av juli-oktober. jag vill ju bort från stan så det är ju en jävligt bra chans för mig att ta, men var ett halvtidsjobb så blir väldigt mkt slötid fram till kl 17 då jag börjar.. finns stoooor risk att jag blir sjukt rastlös då eftersom det inte finns så mkt att göra där då det inte är högsäsong. så måste klura på det någon dag till.. jag känner iallafall att jag bara vill bort härifrån, nununu!!

annars då? jobbet på smycka rullar på som vanligt, precis som dom senaste två somrarna. ikväll har jag också umgåtts med camilla :) vi gick först och solade på suntan. efter det gick vi våran runda, broarna runt! benen kändes som spagetti efteråt för vi gick fortare än vanligt ikväll, skööönt! 

nu ska jag fortsätta grubbla innan jag ska söka upp kudden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0