nu händer det

ja nu är det nära!

den 10e, dvs om drygt 2.5 vecka, drar jag iväg till östersund på lite minisemester med pappa, elina, eleonor + kidsen & frida och mattisen. sen drar jag därifrån den 14e till "den hemliga orten" (den är dock inte så jävla hemlig längre då dom flesta vet var jag ska flytta haha, men vi kör på att den är hemlig här ett liiitet tag till bara för att) för att fixa lite med jobb och flytt och grejer. lite oklart fortf hur länge jag blir där innan jag åker upp till norr för att hämta bilen. det händer verkligen på riktigt nu. så skönt, guuuuuud så skönt! tack gode gud för det.

jag och elina tog lite bilder idag bara "för att".
var faktiskt riktigt roligt!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0