död..

okeej.. då var det äntligen helg, välkommen!! :) nej men den här arbetsveckan har faktiskt varit riktigt rolig, trivs jättebra med arbetskollegorna jag har just nu faktiskt, men dom går på semester om en vecka, vilket är mindre kul.

efter jobbet sprang jag hem och käkade middag innan jag mötte upp camilla. vi drog en repa broarna runt. vi gick sjuukt fort idag, brukar ta kring 2 timmar att gå men idag gick vi på 1 timme & 20 min!! jävligt bra jobbat om jag får säga det själv. sjukt hur snabbt man kan få kondition egentligen.. nog för att min fortfarande ligger på minus men den är bättre än förut iallafall. 

nåväl när jag kom hem efter våran repa tog jag en dusch och har sen suttit död i soffan. tanken var att jag skulle följa med elin på bränna men jag orkade verkligen inte. så istället har jag sysselsatt mig genom att söka jobb i jävlart säkert HELA sverige. tror inte det finns en ort jag inte sökt på..? suttit i fyra timmar och letat som en galning. så nu förtjänar jag några timmars sömn!
natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0