allting kommer lösas och bli bättre igen om du har pengar i fickan

tjenahej!
välkommen älskade söndag, har saknat dig! igår? jag, elin, elina & forsell kom på att vi skulle dra på pubkväll i lassbyn. när vi kom dit tog dom dock inte kort så det gick ju åt helvete.. camilla skjutsade tillbaka oss till stan och vi hoppade av på bränna. stötte på många kända ansikten och myste på. sen hamnade vi på någon efterfest som jag bara hann in på och sen for jag hem och sov. 

idag då? vaknade upp till den extremt tropiska hettan ute. gick på coop och köpte mig en cola och en sallad från dagoberts innan jag vandrade ner till erik och hade picknick på hans terass! sen låg vi och solade i nån timma innan vi gav upp och glodde tv. drog och mötte upp camilla sen när hon slutat jobba och gick med henne mot stan. sen hem och laga ihop lite käk och ta det piano i soffan! det tänker jag fortsätta med resten av kvällen. imorgon jobbar jag sista veckan på smycka, tack för dom här tre åren! sen blir det något vikariejobb nån månad här i boden innan jag förflyttar mig neråt i landet. tack gode gud för det.



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0