Utvilad?

Njaaa.... Tror snarare jag har 15 ton med grus i ögonen. Klockan var efter fyra då jag kollade på den sist så har väl fått mig 3-3,5 timmes sömn inatt då med andra ord! Vad är det på bilden då? Det jag & jens suttit och ägnat oss åt senaste timmen, alltså vårat (mitt, jens, jimmys, emanuels och stefans) projektarbete! Vad vi pysslar med får bli en hemlis tills vidare! Efter skolan ska jag på banken och fixa ny kod eftersom jag lyckats slarva bort den, sen ska jag till gutte och hämta mina grejer och efter det kanske jag rullar hem till blacklooow för en gångsskull? Var ju som ett tag sen nu.

Kommentarer
Postat av: lina

jaa de hoppas jaa :(

2011-01-25 @ 15:32:22
URL: http://www.linathor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0