bloggtorka med stort b?

oooj vad dålig jag har varit på att blogga på senaste. anledningen till det är att jag bott hos en kompis dom senaste tre veckorna så har haft lite annat för mig än att sitta här och skriva massa meningslösa inlägg.

nu är jag iallafall hemma hos pappa i svartlå, som förövrigt också är mitt hem nu. flyttade från min lägenhet i stan i torsdags. känns faktiskt skönt, tro det eller ej. tror jag kommer trivas ganska bra här ändå, bara jag får det lite hemtrevligt här i rummet. har packat upp nästan alla flyttkartonger så nu ska bara tvn upp på väggen och lite tavlor och hyllor och grejer så är det klääärrrt sen!

ska göra klart här nu och sen ska jag och elina åka till stan och umgås med folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0