2011

nytt år, nya löften.

det här året ska bli bra. det här året ska bli förändrat.
jag har så mkt att jobba med vad gäller mitt förflutna.
mitt förflutna är verkligen ingenting jag är stolt över,
hur har jag betett mig? vem har jag varit? vad tänkte jag med?
tusen frågor som snurrar i skallen just nu.. jag är glad att jag insett allt nu.
tillskillnad från vissa andra som lever som jag gjorde när jag var 15-16 nu vid 19-20 års ålder.
jag har gjort bort allt det "roliga" eller vad man nu ska kalla det.. förstår inte hur vissa tänker.

jag tycker absolut inte man ska döma en människa efter ett förflutet, nejnej det finns inte i min värld.
alla har nångång gjort misstag, och man ska inte behöva stämplas genom hela livet pga det.
alla kan förändras, right?

jag vet iallafall nu precis hur jag kommer bete mig och inte bete mig.
sen ska jag sluta vara snäll för jag får bara skit tillbaka.
och jag tänker aldrig mer låta någon trycka ner mig.
det är väl en ganska bra start på det nya året?
joo, jag tycker det jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0