still alive

tjena jag lever!

det är ju lite rörigt just nu, bor som på två ställen, typ, ungefär. så där jag är nu och sovit sen i fredags finns inget internet i själva huset, sitter hos grannen nu en svängom. vilket gör det liiite svårt att uppdatera här ja. sen har jag väl inte riktigt tid med det heller. är full rulle hela dagarna och jag är helt jävla färdig om kvällarna. har nog inte riktigt förstått vad det innebär att ha barn har jag kommit fram till. såå, ja, det får nog vänta en par år innan det smäller för mig kan jag säga nu.

nåväl. som sagt, sen i fredags, har jag sovit själv i huset här ute i mariefred. jag brukar ju vara lite av en pussy så tänkte "hur i helvete ska detta gå?" första natten jag sov i huset. meeen efter det så rullade det på och rädslan för att sova själv i ett STORT hus utan möbler som ekar och är mööörkt försvann!

annars om dagarna är jag med astrid (som jag ska jobba som barnflicka åt) och går långpromenad med chrille (deras hund) och lite annat. trivs sjukt bra här ute. man blir så lugn och harmonisk av stället.

nu ska jag knalla över till huset och gå ut med jycken innan jag ska duscha, se film och sova!
natti

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Har en tävling just där man kan vinna ett presentkort på 500:- hos familjesmycken. Var gärna med!!

2011-08-20 @ 20:07:24
URL: http://nathssfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0