tjeeena

happ.. fått gjort väldigt mkt idag känns det som! åkte från svartlå kring åtta imorse hem till mamma och duschade och gjorde mig klar. sen kom gutte så rullade vi iväg mot sunderbyn en svängom för nån koll. efter det var han snäll och bjussa mig på lunch på fareast :) for sen hem en sväng innan jag gick vidare till totally you där jag fastnade i två timmar. mötte sen upp elin och vi traskade vidare hem till mamma och chillade. sen gick jag och elina på hanssons och åt toast och lite efterrätt på det! nu har vi landat hemma hos mamma för nån timme sen där mormor också var! sagt hejdå till henne för hon drar till ammarnäs imorgon så då vet man inte när man får se henne igen. nu väntar jag på gutte så ska vi hitta på nå kul ikväll. en bra dag med andra ord :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0