so keep your mouth closed and let your eyes listen.



tja.
kanske ska försöka mig på att skriva ett "normalt" inlägg då.. börjar ju som vara ett tag sen och det är rätt mkt som pågår i mitt liv just nu. för det första: jag har "flytt" från boden för snart en vecka sen. varför? för att jag inte orkade med staden, människorna och all skit som hänt mig där senaste året/åren. för det andra: jag söker jobb för fullt här nere och har stora planer på att stanna kvar här till juni, då jag kommer åka hem för att hämta resten av mina saker osv om jag kommer trivas här och om jag börjar må bättre av att bo här. sååå.. ni som undrat var jag tagit vägen så har ni svaret där.

jag har alltid sagt att jag aldrig skulle vilja bo i sthlm, om jag ska bo någonstans neråt så är det gbg. men det här är en början.. jag måste få säga att jag är stolt över mig själv. jag är stolt att jag vågade lämna allt, bara sätta mig i bilen och köra utan att veta var jag skulle. dock var det väldigt egoistiskt av mig att inte säga något till någon att jag skulle åka, förutom elin. jag önskar att jag hade sagt något till min syster för jag vet att jag svek henne som fan, och det har jag sjukt mkt ångest över. jag ska försöka reda upp mitt liv här nere i sthlm och starta om på ny kula. får jag inget jobb måste jag tyvärr åka tillbaka till boden. men bara för ett tag. jag kommer att fortsätta söka jobb här nere även om jag åker hem. för boden kommer jag verkligen inte stana kvar i, jag kommer aldrig börja må bättre så länge jag är bosatt där.

så, då var det sagt.
over n out.

Kommentarer
Postat av: mathilda

Vad tycker du om fokis blogg ? :D

2011-04-02 @ 13:53:52
URL: http://mathildaamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0