deppmode



hm.. är lite deppig nu faktiskt. har fått avslag på min ansökan till tallink silja tråkigt nog.


"Bäste Josefine

Stort tack för din ansökan!

Vi är mycket glada över Ert visade intresse.
Då vi haft ett stort antal kvalificerade kandidater, måste vi tyvärr meddela dig att ni denna gång inte gått vidare i vår rekryteringsprocess.
Vi vill önska er lycka till i ert fortsatta sökande efter ett spännande och givande arbete.

Med vänliga hälsningar

Tallink Silja AB Human Resources, Rekryteringen."

faan.. ville verkligen ha det där jobbet. meeen, då återstår det bara att få avslag från 3 färjor till innan jag begraver mig helt och hållet då ja!

annars idag då? slöat omkring som en sovsäck hela morgonen innan jag drog mig ut på stan och umgicks med nelson, mats och stefan. gick till dannes lägenhet och satt och surrade ett tag innan jag gick hem och åt. nu sitter jag i sängen och funderar på vad fan man ska hitta på? blir galen av att bara sitta här och glo.
vill ha ett jobb nuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0