-

gooomöööööra!
har väl sovit sisådär 2,5-3 timmar inatt skulle jag tro..? jag och elin for först på relaxen igår och började dricka öl. var faktiskt en jävligt dålig idé haha, man blev trött och seg, men skönt var det. efter det så gick vi till krille på förfest. sen drog halva högen till luleå och halva på fareast. var faktiskt jävligt kul igår! skönt att bara en våning var öppen så man inte tappade bort alla hela tiden. tänkte ialllafall gå hem redan vid ett, men då blev jag övertalad att stanna kvar så det slutade med att jag och elin kom hem halv sju-sju imorse haha.

tänkte försöka sova nån timme nu. sen ska vi iväg ett gäng till harads och grilla och bada tunna och grejer, kommer bli awesooooome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0