förändring

when you were born, you cried and the world rejoiced.  
live your life so that when you die, 
the world cries and you rejoice.

okej, nu kommer jag vara väldigt öppen, varför? det vet jag inte ens själv.
bloggen har varit väldigt deprimerande sista två månaderna, pga olika anledningar. jag har verkligen inte haft något positivt eller roligt att dela med mig av eftersom jag sett allt negativt. vi har börjat komma in i hösten nu. och vad betyder det? jo, en deprimerande period. så blir det mer eller mindre för alla tråkigt nog. men, det ska bli en förändring från och med nu har jag kommit fram till. jag ska ta tillvara på tiden och ha roligt och tänka positivt. jag ska ta tag i skolan, fixa körkortet, börja blogga igen. reda upp allt helt enkelt.
för att - they always say time changes things, but you actually have to change them yourself.
however mean your life is, meet it and live it.


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

<3

2010-09-09 @ 01:45:36
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jajamän! De låter bra :)

2010-09-09 @ 18:28:55
URL: http://stinaolofssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0