.

såja, nu har jag gjort bort dom där häftena till teorin.. S-K-Ö-N-T! så nu kan jag komma till trafikskolan med gott samvete imorgon, efter att jag gjort ett sånt där körkortstest på internet också så att säga.

när jag blev klar med häftena blev jag sjukt rastlös så drog på mig mjukisbrallorna, pluggade in lurarna i öronen och gick ut på en promenad. hann dock bara till veckans allehanda där jag stötte på johanna! stod och surrade med henne om helgens bravader sen kom thomas & nille och surrade med oss ett tag också. efter det fick jag skjuts hem och sen har det inte hänt så mkt mer efter det. funderar på att gå ut och gå igen för det kryper i hela kroppen. då kanske man får någon sömn inatt, ja så får det bli!
hörs.


beställt två t-shirtar föressten;



älskar udda t-shirtar! ♥

sen köpte jag ett par jeans (som jag inte ids ta kort på) och den här t-shirten idag också;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0