.

min natt inatt var ju inte den roligaste vill jag meddela.. sist jag kollade på klockan var den halv sex, så det var tuuungt att gå till skolan idag.. hade projektarbete på morgonen, sen la jag & jimmy oss på varsin bänk och dog en minut med matisyahu i lurarna innan nästa lektion. vid lunch sjukanmälde jag mig och gick hem för att jag mådde så jävla illa. rosita ringde vid tolv och frågade om hon kunde komma förbi en sväng, så hon kom och såg tv och surrade med mig! när hon gick såg jag klart sista true blood avsnittet för den här säsongen så nu måste man vänta ett helt år till på näste, surt... försökte verkligen hålla ögonen öppna efter det men det gick inte. så vid tre la jag mig och skulle sova en timme som blev två timmar istället. nu måste jag städa, sen ska jag gå och sola och sen gå på coop en sväng.

Kommentarer
Postat av: "novala"

Jättefin blogg! Lust att ta en titt på min?

Tack :D

2010-09-29 @ 09:32:57
URL: http://novala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0