då var det över

herreguuud vilken helg det har varit. man mår som man förtjänar idag kan jag tala om!

fredag; städade och sånt där annat kul. sen kom elin hit och började dricka med mig! gick till romeo och åt en pizza & tog en öl och funderade över vad vi skulle göra. slutade med att vi åkte till harads. hälsade först på viktor och sen for vi och kollade hur det gick för micke innan vi åkte till stan igen med jimmy, winroth & daniel. skulle på en fest i sävast men hon som hade festen var tydligen inte hemma? avrundade kvällen på frasses och sen gick jag, rosita och elina hem till mig och sov.
igår; for till luleå när jag vaknade med bea, jk, rosita & evalena! strosade omkring i lite butiker innan vi for tillbaka till stan. jag gjorde kycklinggryta, ris & sås till mig och rosita och sen droppade elin in och började dricka med oss. for vidare till adde där kring halv nio på förfest innan vi begav oss mot krogen. minnet därifrån ska vi väl inte ens tala om. för första gången i mitt liv kom en vakt fram och röck mig i armen och sa "en droppe till och du åker ut" så ja, blev kanske lite väääl mkt alkohol igår. lyckades också försöka få ut min jacka ur garderoben som jag redan hade på mig? haha. när det stängde gick iallafall jag, erik, daniel & marie hem till mig och sov.
idag; vaknade halv tio och satt och surrade med daniel & erik. sen gick vi ut på stan och mötte upp markus! gick till korvmojjen och käkade och gjorde lite andra ärenden sen gick vi hem till mig igen och chillade. när rosita kom gick vi till kina och åt där haha. sen gick jag, daniel & rosita hem till markus en sväng och sen till marknaden innan vi gick hem till mig igen. nu har dom åkt hem och jag borde plugga, så ska väl försöka med det nu snart hade jag tänkt.
föressten så gav min mobil upp igår så det går inte att nå mig.

Kommentarer
Postat av: Christianaida

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-07-15 @ 08:55:33
URL: http://christianaida.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0