-

nä undra om man skulle ta sig tid att skriva ett inlägg idag då?

iförrgår; ställde jag in mig på att följa med elin hem till micke och packa flyttkartonger osv men det kom annat ivägen. jimmy, mange & linus kom till stan med halv sju bussen och såg idol osv med mig, towe & elina :) sen såg vi nån film och åt massa gotta! jimmy, mange & elina sov över här.
igår; var på skolan och satt med jennifer i datasalen och gjorde klart våran rapport om epilepsi. sen gick jag mot stan och mötte mange som följde med hem till mig. pluggade lite osv och sen kom towe, elina & linus senare och såg idol och film! sen drog towe hem och linus & mange sov här.
idag då. varit på skolan, redovisat i svenskan, provat studentmössa osv. nu är det inte länge kvar till studenten, tycker veckorna bara springer iväg! hann också med en fika i gallerian med elina, jimmy & daniel :)
nuu hade jag tänkt ta en powernap eftersom jag är så insaaaneligt trött. sen ska jag göra ett sån där körkortstest på internet och plugga naturkunskap, samhälls och fixa en uppgift så får vi se om jag får vara med om något roligare sen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0