shuuu

ett ord, trött.

i fredags då. åt mat och drack lite vin med elina. gick över till grannen där gabbi var barnvakt och såg tv och surrade med henne. sen gick jag och elina över till min lägenhet igen och bara tog det lungt och såg film. sjukt skönt!

igår vaknade vid ett? gick ut på stan med elina och kollade på när hon shoppade lös lite. åt lunch på dagoberts, träffade jimmy en sväng och surrade med han innan vi gick hem till mig igen. skulle äta middag hos mamma men vi var så mätt efter mackan så det blev inte av. micke & elin ringde där efter sex och frågade om vi ville följa med dom på kina så då gick vi dit. planen var att vi inte skulle äta något men när vi väl satt där med menyn framför oss beställde vi mat ändå. efter det gick jag, elin & elina hem till mig och drack nån öl innan vi for till totte! var väl där nån timme innan vi for vidare till markus j och drack med han & tomas. efter det kom macke och hämtade upp mig och elina så följde vi med när han skjutsade hem anna & dennis till sävast. efter det for jag och elina hem till markus och var med han & isak innan vi for hem till mig och var med nille & jimmy. var tänkt att jag skulle på krogen med markus, tomas & elin men jag fick i mig lite vääääl för mkt alkohol så bestämde mig för att stanna hemma istället.

jag, nille, jimmy & elina såg föressten killers igår. den var faktiskt jävligt bra! :) så den kan jag rekomendera!



nu är jag med jimmy & elina! sitter och ser på heja björn och väntar på att middagen hemma hos mamma ska bli klar. måste skriva mitt tal till nationella i svenskan också, inte gjort det ännu... sen måste jag plugga teori. uschhhh vad less jag är på allt pluggande, ska bli så skönt att ta det där jävla körkortet nångång!

Kommentarer
Postat av: miss P E

Alltid bra med filmtips... känns som man sett typ alla! No life, lixom ;)

2010-10-25 @ 19:55:01
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0