internet is back!

yes, internet har varit dött hela dagen men nu är det tillbaka igen som tur är. sjukt hur beroende man är egentligen..

skolan idag då. började med utvecklingssamtal 8:30, och ja, det gick väl som det gick, mer än så säger jag inte. efter det skulle vi se någon film men vi fick aldrig igång den så vi planerade lite annat istl osv. sen gick jag hem och skulle ta en powernap i 1 timme som råkade bli 3 timmar & 15 min, braaa där! gick på coop en sväng när jag vaknade sen gick jag hem till towe :) vi chillade och såg paradise hotel. efter det kom fredde, ante, tommy och nån mer förbi en sväng. sen gick vi ut och mötte mats & markus för att dom skulle hämta nå grejer i min lägenhet, sen tillbaka till towe och pluggade teori osv. när klockan blev efter tolv gick jag (o)frivilligt hem och landade framför datorn. nu tänkte jag slå på en film och se om det går att somna!
natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0