i'm not afraid.



and i just can't keep living this way,
so starting today, i'm breaking out of this cage.
i'm standing up, imma face my demons,
i'm manning up, imma hold my ground,
i've had enough, now i'm so fed up,
time to put my life back together right now..

i'm not afraid to take a stand,
holla if you feel that you've been down the same road.


det finns en miljon anledningar till varför jag inte ska hålla käften, och det finns en miljon anledningar till varför jag ska hålla käften. jag är så jävla less på att ha falska människor i mitt liv, jag orkar inte slösa mer tid på idioter, det enda ni gör är fan att klaga och lägga er i mitt liv, fattar inte ens hur ni orkar, helt seriöst? samma sak varje dag. det finns en anledning till varför jag är den jag är idag såå.. why don't you mind your own business? 'cause if you mind your own business, then you won't be mindin' mine. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0