-



igår hade jag först skola. hade bara en idrottslektion och sen gick jag hem till jimmy & nille. chillade med dom ett tag innan jag och elina gick till mormor som kom hem från turkiet igår. efter det gick jag till jobbet och jobbade 17-21.

sitter här och väntar på mina kära inneboende jimmy & nille, som förövrigt är dom segaste människorna jag varit med om, så nu vet ni det! min tredje inneboende elina kom för en stund sen också men hon duschar för tillfället. är faktiskt jävligt kul när dom alla tre är här, känns sjukt jobbigt dom nätterna då ingen är här och jag måste sova själv faktiskt.

nåja, ska iallafall ut på stan med jimmy och vara lite smakråd när han ska shoppa sig nå kläder osv. sen måste jag på banken och föra över pengarna till sthlm osv. får se vad som hittas på ikväll, blir nog lungt skulle jag tro med tanke på att jag jobbar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0