tyst..



har varit rätt tyst här på bloggen ett tag nu, om man inte räknar med inläggen med musik då.. och ja, det finns väl en anledning till det såklart. och nej, anledningen till varför tänker jag inte skriva ut här.. så öppen kan jag nog inte vara, eller rättare sagt så öppen vill jag nog inte vara eftersom jag inte vet vilka som läser min blogg. men kanske, om nån dag eller om nåt år, då kanske, kanske, kanske jag kan vara så pass öppen. det är helt enkelt inte så mkt roligt och intressant som pågår i mitt liv just nu, alltså inget jag har lust att dela med mig av. jag orkar inte sitta och dalta om hur jag har det och vad jag gör och blablabla. dom som står mig närmast vet vad som pågår i mitt liv och hur jag har det, och så kan det fortsätta vara enligt mig...
jag håller mig undan och försöker vara så osynlig som möjligt just nu.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

<3.

2010-11-26 @ 21:05:53
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0