waitin' on a sunny day

äntligen är solen tillbaka, det tackar vi för!
varit lite dålig på att blogga, men det har sina anledningar. ska iallafall försöka bättra på den biten från och med nu.
idag har jag varit på skolan. mötte stina utanför far east kring kvart i tio. vi traskade iväg till skolan där vi hade britt-inger. jobbade på lite med arbetet om förskolan osv och sen fick vi sluta redan kring ett. efter skolan gick jag på stan med johanna & stina. vi stannade först på hanssons och tog en fika, tess & daniel kom och satt med oss en stund också. efter det gick vi runt i affärerna på stan innan jag gick hem till micke. sen kom pappa och hämtade mig så följde jag med han på coop när han skulle handla och efter det for jag hem. har suttit ute i solen och gjort klart uppgiften till imorgon, så hääärligt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0