sons of anarchy

"Charming är ett samhälle som skyddas av en motorcykelklubb. Jackson "Jax" Teller är medlem i klubben men hans lojalitet testas när han inser att klubben börjar agera mer olagligt. Samtidigt hanterar han nyheten att vara pappa till ett barn. Om detta inte vore nog, så är det Jax mamma och styvfar som är de grymma hjärnorna bakom klubben."

vad är det här för awesome tvserie jag missat? jag och micke upptäckte den igår då vi var på coop och stod och kollade bland filmerna. måste definitivt tanka hem några avsnitt av den här för att se om den är så bra som den verkar.
har diskat undan lite sen i helgen här hemma och såsat omkring harklandes. nu ska jag försöka plugga lite samhälls och sen händer det väl inte så mkt mer ikväll. ska försöka kurera mig från förkylningen med halstabletter och tvtittande. ska till tandläkaren i sävast klockan nio imorgon också, får hoppas på att jag kan gå ut därifrån och än en gång säga "jag har aldrig haft hål".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0