4 maj

jahaa, så har den här dagen också passerat i turbofart.
skolan då, fixade nå grupparbete med stina & hanna första lektionen.
sen sprang jag och jessica iväg till ungdomsmottagningen. efter det gick vi tillbaka till skolan, jag pratade lite med brittinger och sen var det samhällslektionen som slutade ganska fort. efter det gick jag på opalen med jessica & linnea, jessica var gullig och bjussade på morotskaka :)! efter det gick jag hem och nu gör jag inte så mkt. försökt plugga till samhällsprovet jag har på torsdag men det är ju så jäääävla ointressant så inget vill ju fastna. ska iallafall försöka plugga lite mer nu innan syd kommer hit klockan sju. vi ska chilla och se film ikväll och sen ska han sova över här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0