trött

shit vad den här dagen har gått segt... ville verkligen inte kliva upp imorse. tror aldrig någonsin jag sett så sliten ut haha, fick inte upp ögonlocken för att jag var så svullen runt ögonen, såg ut som att jag inte sovit på ett år. började iallafall 8:15 och slutade 14:50. nu sitter jag och tess och väntar på att annasofia ska komma :) hon kom till boden med tåget imorse och ska stanna en vecka, har saknat henne så ska bli kul att få umgås lite med henne :)! ska på teorilektion klockan sex ikväll så ska hinna med en powernap och lite middag innan det också.
jag & anna <3 :


Kommentarer
Postat av: marre

Hejsan :)

Jag flyttar snart till soliga Alanya och ska jobbar som bartender och dansare. Skulle det vara kul att läsa om mina "slitsamma", varma dagar och fartfyllda partynätter? :)

2010-03-16 @ 18:44:48
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: thereresa

<3333333 :)

2010-03-16 @ 20:06:03
URL: http://theresaollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0