teorilektion

happ! jag och elin satt och surrade ett tag innan hon for hem kring fyra nå sånt, sen käkade jag palt och pluggade lite teori. kan väl inte säga att det gick sådär jättebra eftersom min motivation och koncentration ligger på minus nu för tiden.. nåväl sen gick jag till körskolan och satt och pluggade framför datorn där med lovisa & hanna innan teorilektionen började klockan sex. fick se nån film och lyssna på massa grejer, samt anmäla oss till riskettan. skönt att få det gjort! sen gick jag hem och hann bara in genom dörren innan nille ringde :) surrade med han i en kvart och sen har jag packat nån flyttkartong osv. nuu ska jag ta och skriva dagbok till APUn och göra nån uppgift, sen fortsätta plugga osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0