STRESS!

är minst sagt det rätta ordet för idag.. tror aldrig jag känt mig så stressad i hela mitt liv haha. APUn gick bra som vanligt. slutade klockan två och pappa plockade upp mig kring kvart över. for hem och väntade på att annasofia skulle höra av sig :) gick och mötte henne och ahmed kring halv fyra och tog en fika i gallerian. sen gick vi och mötte upp mamma & pappa och kollade på en liten tvåa. den var huuuur fin som helst, och om jag blir av med min lägenhet senast imorgon så flyttar jag in i tvåan om ca 2 veckor :) ska hålla tummarna för fullt imorgon! trivs ju verkligen jättebra här i min lilla etta, men skulle vara så skönt med ett litet "sovrum" och ett större kök + toa! enda nackdelen med lägenheten var att den inte hade balkong, men det är väl saksamma när den var så fin! har iallafall suttit hela jävla kvällen och ringt runt, smsa och skrivit på facebook och msn och frågat om någon är intresserad av min, så nu har fyra st nappat på min lägenhet och ska höra av sig på förmiddagen imorgon och säga om dom ska ha den eller inte. nu ska jag iallafall varva ner rejält och se en film med ahmed & annasofia! juste, var in på nya salladsbaren oregano och åt med annasofia & ahmed idag också, och guuud vad gott det var, mitt nya favoritställe helt klart!


Kommentarer
Postat av: Lokemargrete

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-05-19 @ 14:45:08
URL: http://lokemargrete.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0