reggae & reggaeton

är väl ingen som kunnat undgå att jag är väldigt förtjust av reggae & reggaeton? ;) är dock inte så ofta jag får lyssna på det eftersom ingen av mina kompisar är speciellt förtjust i det haha, men när jag är med mormor får jag lyssna på det för hon tycker faktiskt också väldigt bra om det! bjuder iallafall på några låtar jag är extra förtjust i:





'










finns en miljon andra låtar som också är bra men ni får nöja er med det där! nu ska jag återgå till något roligare, nämligen teoriplugg!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Har du hort thailandska reggae bandet Job2Do, om inte kolla in pa Youtube!

2010-03-22 @ 16:07:08
URL: http://thaisweetchili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0