peace & love


Jay-Z gör svensk festivaldebut i sommar. Superstjärnan är klar för årets upplaga av Peace and Love i Borlänge.

-Det här är ungefär som att Elvis skulle komma till Borlänge, säger festivalens presschef Ronny Mattsson i ett pressmeddelande.

Jay-Z har släppt elva studioalbum, varav det senaste, "The blueprint 3", kom förra året. Han är en av världens högst betalda hiphopartister - bara mellan juni 2008 och juni 2009 drog han in cirka 242 miljoner kronor.

Dessutom är bland andra Patti Smith, The Kooks och Danko Jones klara för festivalen, som pågår mellan 28 juni och 3 juli. Bokade sedan tidigare är bland andra Robyn, Kent, Moto Boy och John Fogerty.

 

 

Peace & love festivalen är ett måste i sommar om min älskade jay-z ska dit, helt sinnes!

 

 

har iallafall precis kommit hem från APUn. idag var jag på korpen. är ju med en syslöjdslärare så åker runt på tre olika skolor och assisterar henne. fast på korpen är det träslöjd som gäller, vilket jag suger på så kan väl inte rekomendera mig själv för det yrket haha. nu ska jag iallafall äta, sen måste jag städa och plugga. sen ska jag hinna med en sväng på see me också och se om jag hittar något!


Relaterat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0