oth

sitter och ser one tree hill med johanna just nu :) vi har gjort det oavbrutet i tre dagar nu haha, började se från början igen så är bara inne på säsong två än så länge. vaknade iallafall av att elin ringde mig så gick ner och pratade lite med henne osv, sen följde hon med upp till mig så åt jag, hon & johanna köttbullar & makkisar. nu har hon iallafall åkt och jag och johanna ska väl se något mer avsnitt av one tree hill, sen måste jag helt seriöst få kraft att orka städa för det är verkligen ett bombnedslag här nu.. hoppas på att få träffa morbror ola en sväng idag också, han anlände till vinterlandet igårkväll så får väl se om det hinns med ikv eller imorgon innan han och erik tar sitt pick och pack och drar till ammarnäs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0