helgen

fyyfan vad roligt jag har haft i helgen, roligaste helgen på väldigt länge :) for ju då till svartlå med johanna & erik efter jobbet kring tre-halv fyra. for hem direkt och bytte om till skoterkläder och for med skotrarna till österby där det bjöds på tacos! sen for vi hem till per-arne, karin, erik & john. drack något vinglas och öl innan vi for hem och duschade osv innan erik kom. satt och surrade och drack litegrann, sen for vi tillbaka till erik och var social med dom som var där :) sen var det ju tänkt att vi skulle på pubkväll i klinten men visade sig att det var stängt, så då for vi till edeborg i harads istället. var inte så många där men var kul ändå! for en sväng till evalena & rosita också efter det innan vi for hem till svartlå med erik, pappa, johanna, elin & micke. satt och drack vin och pratade innan vi la oss kring fyra tiden. vaknade kvart i tio idag, klev upp och klädde på oss skoterkläderna sen for jag och johanna ut med erik och körde! hämtade upp micke, elin & pappa lite senare och for och åt palt i stugan innan vi for ut och körde ännu mer. nu är iaf jag och johanna hemma hos mig. har precis duschat och nu ska vi gå till coop och köpa något så jag orkar med att plugga ikväll, kommer sova som en stock!
nu ville inte blogg.se riktigt göra som jag ville, så slänger upp ett inlägg senare ikväll med bara bilder från helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0