filmkväll

har haft en riktig filmkväll med johanna, elin & ivan ikväll :) först såg jag, elin & johanna final destination 4!
Handling:
Under ett rally kraschar en bil i 250 km/h in bland
publiken så att hela stadion rasar samman. Nick
ser detta i en vision och han och tolv andra undkommer
olyckan, bara för att snart förföljas av Döden som är
ute efter att fullgöra sitt verk.

sen kom ivan kring tolv om jag minns rätt. då slog vi på saw 6!

Handling:
Specialagenten Strahm är död och detektiv Hoffman har tagit på sig det stora ansvaret som krävs att ta över efter den berömda Jigsaw. När FBI börjar komma honom på spåren så tvingas han sätta igång spelets slutliga fas. Målet är att alla bitar ska kunna hinna falla på plats så att Jigsaws vision äntligen ska kunna bli verklighet och hans ideologi ska förstås av mänskligheten.

sen började vi se lite av män som hatar kvinnor också eftersom jag ännu inte sett den, men det slutade bara med att jag och elin satt och surrade istället så får ta den en annan kväll. nu har iallafall ivan åkt hem, elin somnat på soffan och jag och johanna ska också söka oss till sängen nu. imorgon har jag hört rykten om sol & varmt ute så jag, elin & johanna ska nog ta vårat pick & pack och dra till klinten och inviga brädorna för iår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0