eeh..

sitter i skolan och gör bort massa uppgifter. måste ju erkänna att det är så jääävla tråkigt att vara den enda i min klass som är här. nåväl. igår var en tung dag, helgen har varit galen, minst sagt. men ojoj så kul jag har haft! varit många roliga helger nu på senaste, det gillar vi.

idag har jag fullt upp. göra klart allt här på skolan, sen hem och övningsköra med min körskollärare, sen kommer morfar på besök, sen ska jag och elin iväg och köpa allt dricka till ammarnäs, sen handla till ammarnäs, sen tvätta massa kläder till ammarnäs & sist men inte minst packa. sen har vi ju mysteriumet kvar att lösa - var min bräda är? men det löser sig. nu ska jag fortsätta så jag blir klar någongång. vi åker till ammarnäs efter 14:00 imorgon, guuud så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0