dagens

yes, jag har gjort det igen. suttit och drömt mig bort bland lite kläder på internet..


och sist men inte minst, dom här klänningarna från stylein är underbaraaa & värd varenda krona:


slänger in en dagens på det!

Dagens humör: just nu trött, men när jag vaknar senare idag kommer jag nog vara väldigt glad eftersom jag får åka på min älskade bräda!

Dagens mående: bra än så länge!

Dagens borde: städa när jag kommer hem till lägenheten

Dagens frisyr: slarvigt uppsatt

Dagens smink: inget

Dagens klädsel: just nu pyjamasbyxorna & ett linne, senare idag blir det rosa wesc tröjan, vita wesc mössan & vita täckbyxorna med nitbältet

Dagens planer: åka bräda, sen ikväll får jag se vad jag och johanna hittar på

Dagens materiella vill ha: är för slut i huvudet för att komma på något just nu

Dagens fundering: min ekonomi den här månaden

Dagens beroende: vatten & snus

Dagens tråkigaste: att jag måste gå och sova..

Dagens längtan: att få åka bräda

Dagens superlängtan: ja jag får väl vara tråkig och säga "samma här som ovanför"

Dagens tidning: cosmopolitan

Dagens låt: jason derulo - queen of hearts

nuu ska jag och johanna se klart dom sista 15 minuterna av one tree hill avsnittet innan vi ska sova så vi orkar upp och åka i klinten imorgon!


Kommentarer
Postat av: tess

hallåå? du ska väl inte beställa nå kläder? ;s

2010-03-06 @ 15:51:28
URL: http://theresaollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0